2009. augusztus 4., kedd

Egy kis bölcselkedés...

Miután nagyobbik gyermekem ideengedett a géphez - persze már alszik-úgy gondoltam készítek egy bejegyzést.Nekem egyre rövidebbnek tűnik a 24 óra...egy nap.Ma is kevesebb dolog fért bele mint terveztem!Persze a gyerekek körüli teendők is sok időt igényelnek hiszen minden úgy az igazi ha anyával van.Most olvastam egy idézetet: "Gyermekekkel a napok hosszúak, az évek rövidek."Igen, ezt érzem én is, és mindig arra gondolok, hogy ez a pillanat most van, most kicsik, aztán ha kirepülnek majd várok arra, hogy felhívjanak!Szóval minden úgy jó és szép ahogy van!Sokat szoktam erre gondolni...Tegnap volt a szülinapom, de úgy látszik egy nappal később bölcselkedem, így szülinap tájékán mindig így vagyok.
Alkotást illetően csak annyi, hogy készül egy-két apróság ami remélhetőleg hasznos is és szép is lesz.Mostanában több munkára különböző technikákkal hímzéseket készítek illetve az applikálás foglalkoztat.Persze mindig a saját stílusomban hozzáteszek valamit az alap technikákhoz.Legalábbis remélem..

bejegyezte:bolyet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése