2009. július 30., csütörtök

Szóval az első bejegyzés... Kislánykoromban írtam naplót de most így hirtelen nem jut semmi az eszembe.

Most egy átmeneti időszakban vagyok hiszen legkisebb gyermekem betöltötte harmadik életévét és hamarosan oviba megy.Újra változik az élet, a hétköznapok, ilyenkor átrendeződnek a dolgok.Egy éve , hogy elkezdtem egy vállalkozást amit beindítottam már több fronton, de még tervezek újabb frontokat !Az alapok már kiforrottak de még csak most jön a java!Mivel egy személyben én vagyok az ügyvezető, titkárnő, készítő kézműves, marketinges...stb. valószínűleg téma nélkül nem maradok.

Tehát itt olvashatóak lesznek kisebb-nagyobb örömeim, kudarcaim, sikereim és sikertelenségeim.

Egy vállalkozás története, egy dolgozó nő története, aki elsősorban ÉDESANYA/így csupa nagybetűvel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése