2011. január 27., csütörtök

Némi életjel:-))

Nem is tudom, hogy hol kezdjem?Talán az elején!De hol is van az eleje?

Szóval már nagyon is itt az ideje jelentkezni és a Kellemes Karácsonyi dalocskát eltenni az idei karácsonyra!
Mindenkinek aki csak hiányolt nagyon-nagyon köszönöm, hogy hiányolt!:-)))))Köszönöm, hogy vagytok,jöttök,érdeklődtök felőlem is és nem csak a munkáimra vagytok kíváncsiak!:-)))
Itt a blogban valóban régen voltam azért a Facebookon többet megfordulok.Egyszerűbb, gyorsabb,könnyebb, de valóban felületesebb is....
Azokhoz csatlakoznék akik nem értékelik,elemzik az elmúlt esztendőt így nyilvánosan, tételesen.Magamban persze "értékeltem", így sok mindent átértékeltem...Példának okáért először is azt határoztam el, hogy némi visszavonulást, elcsendesedést engedélyezek magamnak így rögtön az év elején./Senki ne ijedjen meg aki rendelést vár tőlem illetve fontolgatja a megkeresést, tegye bátran!Vagyok,működöm de a tempó még lassabb./
Sajnos egészségügyi problémák is próbára tették a...nem is tudom mimet...Jómagam karácsony előtt két nappal betegedtem le, győzött a fránya vírus is, de nem csodálom a nagy hajtás közepette...nem először.Persze végigment a családon úgy ahogy azt kell, aztán felülfertőződés stb.,stb.Végül a kislányom tályogos mandulagyulladása végleg kiverte a biztosítékot...még mindig 3*nagyobb mint kéne, de kaptunk egy hónapot úgyhogy meglátjuk hova alakul a történet, de sajna még nincs lezárva.
Mindezzel szemben sok minden készült és készül.Főként fotóskellékek, de ezt-azt leporoltam, ránc felvarrtam úgyhogy a terveim szerint hamarosan bepakolok a Meskára.Ha eljutnak odáig...vagy én eljutok odáig!:-))
Lassan visszaáll a régi tempó és rend, a "Tavaszi kollekció" is bontogatja rügyeit.
Addig is egy kis bemutató csak úgy "össze-vissza" a "Facebookosoktól" elnézést kérek, nekik "ez már lejárt"!:-)))
Első körben fotóskellékek, úgy mint nyakék és pánt hozzá Ők Bogihoz ,valamint két pántocska Ők Nikihez költöztek:





13 megjegyzés:

  1. Üdv a fedélzeten! A pántok gyönyörűek, főleg a pöttyös! Jobbulást a csapatnak.

    VálaszTörlés
  2. Á és igen!A Kedves "szerencsehozóm, kabalám a mentorom először"!Igen,igen!
    Köszönöm!:-))))

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó,végre köztünk!!! Gyógygondolatok voltak ám,remélem már nem tart sokáig ez a betegséggel teli időszak. Töltődj csak nyugodtan! ilyenkor nagyon jólesik takarék lángon menni...

    VálaszTörlés
  4. Jó újra hallani rólad, itt is (mert facebookon mindig nézem az újdonságokat). Remélem a kislányod is teljesen meggyógyul, és mostmár csak egészségesek lesztek. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon hiányoltam már a szépségeidet, jobbulást mindenkinek!

    VálaszTörlés
  6. Jobbulást apraja-nagyjának! A most bemutatott dolgok is szépségesek, várjuk a tavaszi kollekciót:)

    VálaszTörlés
  7. Ó, jaj! Jobbulást a kislánynak! Ez a sok betegeskedés az oka, hogy nem szeretem a telet. Jó, hogy itt vagy újra. A Facebookosok pedig akárhányszor szívesen megcsodálják a műveidet. Csatlakozom Belindához, a pöttyös az igazi :) Köszönöm, hogy kitetted a manómat :)

    VálaszTörlés
  8. Örülök nagyon, hogy írtál újra. Alig várom az újabb szépségeket amiket alkotsz.Várom hogy kincsre leljek nálad ismét. Jobbulást.

    VálaszTörlés
  9. Gyógyulást és sok erőt kívánok! Örülök, hogy megint megcsodálhattam a munkáid! :)

    VálaszTörlés
  10. Olyan gyönyörűek a munkáid, hogy még a tehetségtelen ember is ihletet kap tőled. Egyszerűen imádom csak úgy nézegetni őket! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen Lányok!
    Minden jókívánság ránk fér mandulaügyileg!:-))
    Egyenlőre még nincs változás.:-((

    Örülök, hogy tetszenek a munkáim...olyan elcsépelt ez már, de IGAZ!

    VálaszTörlés
  12. Virtuális puszi és jó szó, egyrészt mert megérdemli, másrészt mert roppant elfogult vagyok irányában. :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  13. Ó Belinda...KÖSZÖNÖM!!Viszont küldöm és ez most nagyon jól esett!!:-))Éppen most estünk haza a "doktor nénitől" szokás szerint..így megy ez hónapok óta.

    Jaj.."lesül a képemről a"...olyan restanciám van az irányodban...:-((Pedig figyellek, követlek...

    Csak jönnek már a jobb idők!?Próbálom összeszedni, próbálom tartani magam és dolgozom és dolgozom amikor csak tudok.
    Köszönöm még egyszer a "jó szót" a bizalmat és a szeretetet!:-))/Azt már nem írom , hogy Világbéke..:-)))/

    VálaszTörlés