2011. április 19., kedd

JÁTÉK/os/ magyarázkodás...:-))





HAHÓ!Van itt valaki?:-))))

Igen nehéz belekezdeni a "mondókámba", nagyon régen jártam már itt...Hogy miért?
Először is, sosem sikerült az "intenzív blogolás", bármennyire is akartam, így azt feladtam.
Másodszor a szokásos dolgok a gyerekekkel /és velem/:orvostól-orvosig, asztma,allergia,vírusok,nagy mandula, ez-az.Végül "a nincs időm, kedvem,energiám írni, mutogatni" átcsapott egy tudatos visszavonulásba...önkéntesen száműztem magam.Ennek nagyon sok oka volt/van, amit most nem veséznék itt ki,akik hiányoltak, szeretnek, kedvelnek, nagyjából tudják.Az a lényeg, hogy úgy gondoltam,a család és munka éppen elég lesz.Meg aztán a TV-el/műsorral/ kapcsolatosan is szokták mondani:ha nem tetszik a műsor, van a távirányítón egy gomb...netán TV sem kell...
Jót tett nekem ez a hátradőlés, letisztult sok minden és nagyjából rájöttem arra, hogy az amit el tudok fogadni és mi az amit nem.Mi az amin tudok,akarok, fogok változtatni /tudok változni...?/ és mi az amin biztosan nem...Például az időt sajna megsokszorozni én sem tudom...
Véglegesre persze nem terveztem a dolgot,így maradt szegény blogocska parlagon.:-)
Külön, hálásan köszönöm azoknak akik maradtak és kitartottak és azoknak is akik a csendben is betértek!:-))

Kifejezetten húzós időszak van mögöttem és úgy döntöttem,ha mindig arra várok, hogy több időm legyen megszervezni egy "játékot" rendesen, sosem lesz játék.
Továbbá semmi okos gondolat nem jutott eszembe, hogy mit is készítsek felajánlásként.Kinek a ráfok tetszenek, kinek a pántok, kinek a kitűzők kinek meg a...nem is tudom..no és a sapik!:-))Továbbá ugye kinek mekkora a kis tündérkéje/lovagja, milyen színben tetszene?Magának szeretne tőlem valamit vagy a valakijének...szóval értitek!?Az a lényeg, hogy sikerült kiokoskodnom a "tutit"!:-))Végre...

************


Mivel többetek szívébe betaláltak a csipkés "kezdemények", illetve a romantikus-pasztell nyakbavaló, így úgy döntöttem, hogy Ők lesznek az én felajánlásaim a játékra.Tehát lehet indulni a nyakbavalóért egyszer, illetve lehet választani a kis horgolt csipkés párnácskák közül 2 db-ot.
Ezzel viszont nincs vége, mert indul egy "különdíjas" játék is:

Amennyiben másnak jobban örülnél, indulhat a kívánságműsor,ehhez viszont tenni kell!Az a lényeg, hogy ÉS/VAGY kövess a blogon /ki tudja, lehet, hogy nem is egy blogom van?/,amennyiben "Facebookos" vagy ott és oszd meg kérlek- ha lehet.További tipp,hogy meg lehet keresni a Meskán is és kedvelni..../Persze SZIGORÚAN csak HA tetszik!:-)/Mindenki annyiszor kerül a kalapba ahányszor csak rám talált, de egy "feltétel" teljesítése CSAK a "kötelező"!:-))Ami viszont fontos:a részvételt jelezni kell, ITT VAGY a Facebookon ahol megosztottam ez a bejegyzést,tehát nem automatikus!Így fogom tudni összeállítani a sorsolási listát.Tehát MIND A KÉT helyen fogadom a jelentkezést!Például a Facebookon egy kommenttel és egy megosztással már megvan a részvétel!

A blogon, valamint a Facebookon az albumokban lehet nézelődni /akár majd az aktuális kínálatból/ és választani egy valamit.Ha netán semmit sem tudnál választani és egyéni elképzelés lenne...majd csak megoldjuk!:-)) Azt nem ígérem, hogy mindent ugyanúgy el tudok készíteni, de ezt leegyeztetjük a kedves "nyertessel", különös tekintettel a színre, méretekre és az aktuális készletemre!

Összegezve:- kisorsolom a romantikus, pasztell nyakbavalót
- kisorsolok két kis csipkés illatpárnácskát
itt "CSAK" jelentkezni kell, semmi egyéb /persze ha az önszorgalom buzog....:-))/,hogy melyik kalapba kerüljön a neved, tehát kérlek mondd, hogy melyiket választod a felajánlott portékák közül.

Különdíjas játékkal kis munka:nyomozás,Például: tetszikelés,kedvelés,megosztás,blogba kitenni a játék felhívást stb. és jelezni, hogy ki mennyit "dolgozott" az ügy érdekében!:-))

A játékok határideje AUGUSZTUS 20!Sorsolni a kislányom segedelmével fogok ha minden igaz, a határidő lejártát követően.Igyekszem gyorsan...

Nagyon bízom benne, hogy minden érthető és örömmel fogadjátok tőlem ezeket a játékokat!?Az egészen bizonyos, hogy én sok-sok szeretettel várok mindenkit aki kedvel...illetve azokat is akik nem!Van olyan?:-))))))))))))

35 megjegyzés:

  1. Nagyon romantikus és szép darabok kerülnek sorsolásra!
    Megkérdezhetem, hogy a nyakbavalón a golyók fagolyók behorgolva? A napokban keresgéltem a neten (régen mintha találkoztam volna ilyesmivel) tutoriált, sajnos nem találtam. Tudnál esetleg ebben segíteni?

    VálaszTörlés
  2. szeretnék játszani az illatpárnáért.:) tetszikeltem,kedveltem,megosztottam.:) blogom nincs.

    VálaszTörlés
  3. Szia bolyet!Indulnék a nyakláncért,ha megnyerem vennem kell hozzá ruhát,mert ez a romantikus vonal eddig kimaradt..a ruhatáramból!:)
    Továbbá tetszikellek,megosztalak,"kiteszlek a blogomba,és persze nyomozok tovább!Nyerő szériában vagyok!!:)

    VálaszTörlés
  4. Nöné! A nyakbavalón a fagyöngyök be/körbe/horgolva vannak természetesen.Néhány éve sok "ilyesmi nyakbavalót" készítettem már.Tutorialt én nem tudok, magamtól próbálgattam és jöttem rá.Mérettől függ a körbehorgolás, így a szemszámok a szaporítás és a fogyasztás.Még soha nem számoltam meg, ahogy "megkívánja" a golyó...:-))

    Emilil!Köszönöm szépen, örülök!:-))Feljegyezve!

    VálaszTörlés
  5. Ó kedves "kreavikka!Nagyon örülök Neked és köszönöm a sok munkát!

    Továbbá köszönöm a kedves,"korrekt" nyomon követésed minden szempontból....gratulálok a szép sapikhoz/láttam ám őket!/ és örülök, hogy segíthettem..., hogy "élsz a segítségemmel és nem visszaélsz"!:-)))

    VálaszTörlés
  6. Megtaláltalak,lájkoltalak a meskán is!:)

    VálaszTörlés
  7. Köszi Bolyet,már aggódtam,hogy nem gáz-e,hogy ilyen mennyiségben (eddig 4):)horgoltam az "óriás virágost!Most megnyugodtam!:)Köszönöm a segítségedet!Úgy örülök,hogy tetszik!!:)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek a termékeid! Főleg a horgolt nyaklánc tetszik nagyon. Párszor már like-oltalak a Fb-on is. Egészen bele szerettem a munkáidba. Sok sikert a továbbiakban is! "Fantázia bizsu"

    VálaszTörlés
  9. Nos!A "másik blogodon lett egy követőd!!Egy csomó "ilyenünk van itthon Dorkám konyhájában!Lehet,hogy tőled??:))-üdv,columbo felesége:)))))))))

    VálaszTörlés
  10. Like és megosztalak a Facebookon! :)
    Forgács Anna

    VálaszTörlés
  11. Én az illatpárnákért szállnék harcba :)
    Már mikor feltetted a Facebookra tetszikeltem, most meg is osztottam és a blogom oldal sávjában is ki tettem :)))
    Köszönöm a lehetőséget!!!

    VálaszTörlés
  12. Mindenre jelentkezem! Kutatás indul! (Figyeld már, mi az, hogy lehet, hogy nem csak 1 blogja van?:) Nemsoká írom a jelentést!:)

    VálaszTörlés
  13. Az ezüst közepű szürke illatpárna kezére pályázom.:) Mindent elvégeztem, kivéve a +blogot, nincs meg! (Még:) (Ez van, mikor a hóhért akasztják:) Ellenben találtam egy másféle oldalkezdeményt, lehet, hogy azaz?

    VálaszTörlés
  14. Az lesz az,legalábbis én másról egyenlőre nem tudok!:-)))

    Köszönöm szépen a sok munkát, gondosan lejegyzek és összeszámolok.:-)
    Különben meg az ezüstközepű és még egy illatpárna...hiszen ez esetben ketten járnak párban:-)
    Puszi

    VálaszTörlés
  15. Szia, én is ringbe szállnék. nehéz dönteni, melyiket szeressem, mert mind olyan szép, de talán az illatpárnák, nyakláncot nemigen hordok, de ezért lehet érdemes lenne elkezdeni?:)
    Tetszikellek, megosztalak a FB-on is, kiteszem a blogra is. Ja és megvan a másik is ;)
    Kell még valami a játékhoz? Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  16. Én párnácskát szeretnék :)

    VálaszTörlés
  17. Nos...nem is tudom....játszani szeretnék....igazából már csak hirdetnem kell, mert mindenhol megvagy:O) S hát biza a párnácskákat.....vagy a nyakláncot választanám:O))))

    VálaszTörlés
  18. beneveznék én is...FB-n is lájkoltam, nyomoztam, így követlek itt is, ott is.Csodaszépek a termékeid, választani is nagyon nehéz...

    VálaszTörlés
  19. ja és a meskán is megtaláltalak :D

    VálaszTörlés
  20. szia! én is játszanék :D A nyakláncot szeretném nagyon szupi!! :D csatlakoztam facen, megosztottalak és várom a sorsolást! :D Itt is követőd lettem :D Üdv: Széles Anett

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Csatlakozom én is, facebookon lájkoltam, osztottam... Csak éppen nem tudom eldönteni, hogy melyik szépséget válasszam, annyira tetszik a párnácska is, és a nyaklánc is... úgyhogy rád bízom, melyik kalapba rakod a nevem... :)
    Üdv:
    Rabi Ildikó

    VálaszTörlés
  22. Gyönyörűek az illatpárnák! Szeretnék nyerni egyet... FB like, megosztva.
    Üdv
    Kicsiny Györgyi

    VálaszTörlés
  23. Örülök hogy visszatérsz! Illatpárnácskának örülnék a leginkább :-)

    VálaszTörlés
  24. Gyönyörűséges mindegyik, nehéz is választani közülük. Meskán már régebb óta a kedvenceim között vagy, mert egy ideje szemezgetek a munkáiddal. FB-n követlek, és megosztottam Kiss Krisztina néven. + A blogomon is hirdetem a játékot.

    Üdv: Kria

    VálaszTörlés
  25. Az én szívembe nagyon betaláltak ezek a csipkés szépségek. Azt hiszem, minden tőlem telhetőt megtettem, hogy enyém legyen egy illatpárnácska. Tetszikelés,kedvelés,megosztás,blogba kitenni a játék felhívást stb. és jelezni. Valamit kihagytam?

    VálaszTörlés
  26. Ó, de szép dolgokat láttam, nálad - belindától találtam ide és nagyon örülök neki :) Követlek, kommentelek, szeretnék játszani és kitettelek a blogomba oldalra :) Köszönöm a játékot, az élményt!

    VálaszTörlés
  27. Erről a játékról majdnem lemaradtam! :) természetesen jövök,és az illatpárnákra esett a választásom. Annyira romantikusak!!! :)és most megyek,megosztalak! :)

    VálaszTörlés
  28. olvasó lettem, megosztottalak
    lájkoltalak fészen, meg meskán is :)

    VálaszTörlés
  29. Szeretem a munkáidat, csak ritkán látom ;)
    Jönnék szívesen a nyakbalógóért, bár gyönyörűek a kispárnák is:)
    Kitettelek az oldalsávba, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  30. Én a romantikus nyakláncra pályázok *-* Egyszerűen csodás^^ Lájk facebookon + megosztva :) Blogom nincs.
    Üdv: Bíró Andrea

    VálaszTörlés
  31. Én az illatpárnákat választanám ^^ FB lájk és megosztottam :))
    Bíró Imola

    VálaszTörlés
  32. Hmmm, de széépeket csinálsz:)
    Én a romantikus nyakláncért indulok!

    De ha lehet a különdíjasban is induknék pluszban, ha nem lenne szerencsém a nyakláncnál:
    1)követlek itt blogon gabus1217_8 néven, 2)megosztottalak FB-on és lájkoltam Bolyet oldalad:) Gősi Gabriella néven
    3)Meska boltod oldalát is lájkoltam:)
    4) Blogomban is kiraktam a játékod:
    http://t-i-sz-a-p-a-r-t.freeblog.hu/

    VálaszTörlés