2010. július 2., péntek

Csipe/sz/t...




Most ezeket a színes képeket hoztam tele csipeszekkel...
Szerettem volna valami egyszerűt és nem túl színeset készíteni...hát ezek a hajbavalók kerekedtek ki végül!
Tényleg egyszerűek... és hát így összességében igencsak színesek!:-))A pöttyös szalagok elegendő játékosságot kölcsönöznek a "kollekciónak"!
Horgolt virág alapra "csűrtem-csavartam-gyűrtem" hol egy kis organzát hol egy kis szatént és csak egy kis gyönggyel vagy gombbal díszítettem őket!
Az "ihlet" fagyizás közben "szállt" meg...Örök kedvenc a csoki így az alap főként /csoki/barna.Persze a vanília szorosan halad a nyomában, így készült hasonlatos alap is!Bár a harmadik klasszikus puncsot kifejezetten nem szeretem azért nem volt szívem "szétválasztani" őket!Végül a "mellékágon" némi pisztácia és málna!
Mivel a "bőrömből nem bújhatok ki" készültek klasszikus verzióban is változatok.Szerintem amolyan betűzöm a frizurába és már indulok is verziók!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörűségesek!!!!:))))

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó hogy ilyen kreatív vagy! Annyi jó dolog jut az eszedbe és meg is tudod őket valósítani. Nagyon szépek!

    VálaszTörlés