2010. október 23., szombat

Havi jelentés..:-))

Igen, úgy néz ki ezúttal egy havi jelentés lesz ez a bejegyzés!Meghaladtam az egy hónapot, hogy utoljára itt jártam.
Rengeteg dolog történt, intenzív egy hónap volt...no de hát zajlik az élet!Kb. 3-szor támadott a fránya vírus, persze idő nincs pihenni ebből aztán lettek "súlyosabb" dolgok is....testi-lelki mindenféle..de ez most lezárult és punktum!:-))
"Alkotásügyileg" meg aztán mi minden történt!
Készültek fotóskellékek, Jusztinak,Boginakés Nikaanak is...és ez még csak a kezdet...Nagyon örülök ezeknek a megkereséseknek és együttműködéseknek.Hálás is vagyok érte! Nagyon inspiráló és csodás, hogy a fantáziám csak úgy lódulgathat!Hú mennyi ötletem/ötletünk van még:-))
Ízelítő:






Aztán a bögrekabátok.Ezúttal szettben készültek:kabátka és filtertartó.Praktikus és hasznos nem?Még mindig nagyon szeretem készíteni!:-))



Végül de nem utolsósorban két sapi az elmúlt hétről.A Tavasz tündéri újra meg újra napirenden van.Folyamatosan kérik tőlem most is vannak előjegyzések...itt is megerősítem, hogy senkit nem felejtek el aki érdeklődött felőle, jelzek amint odajutok az Ő sapijához!:-))
Ezúttal apró változtatásokkal:szélesebb passzéval és csipkeszegély is került rá.Nem bánom mert mind a kedves megrendelő mind az én rokonszenvemet elnyerte!:-))

Végül egy tiszta rózsaszín / kifejezett kívánság/ visszahajtós egy nagyobbacska tündérkének, most is készülök egy ugyanilyen lilára:

Tehát "dióhéjban" ennyi!Köszönöm szépen mindenkinek aki hiányol és hiányolt!Vagyok,alkotok,leszek!Köszöntök mindenkit aki mostanában jött, én azért mindennap megyek Hozzátok!:-))

12 megjegyzés:

  1. De jó, hogy jöttél! Hiányoztál ám :)Szépséges dolgokat hoztál, mint mindig. A rózsaszín visszahajtós sapi gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Nekem a bögrekabátka és filtertartó még mindig kedvenc! Gyönyörűek! Örülök h jobban vagytok:)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen elragadó, amiket készítesz, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Ó, de jó, hogy újra itt vagy. :) Minden gyönyörű és különleges, mint mindig. A kedvencem most épp a kék-barna bögre-filtertartó szett. Remélem mostmár tényleg elkerülnek a betegségek. :)

    VálaszTörlés
  5. Timi, örülök, hogy végre végleg leszámoltatok a bacikkal! Csodaszépek lettek a fotóskellékeid, alig várom, hogy bevetésen lássam őket. Fő kedvenc a kék rózsás, annyira eltalátak a színei. A kis tavasztündér módosítás pedig nagyon jó lett, lassan felnőtt méretben is pályázok egyre ;)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a hajpántok tetszenek nagyon :D A visszahajtós sapi is tök jó - emlékszem gyerekkoromban nekem is volt, csak fehér és kötött:D

    VálaszTörlés
  7. Egyik szebb mint a másik!A kedvenc a kék rózsás hajpánt.Volt egy babám amit nagyon szerettem és kék haja volt,annyira rá emlékeztet.Talán ezért...

    VálaszTörlés
  8. De jó, hogy jobban vagytok! Minden csodás! Továbbra is imádom a barna-kék börgekabátot, annyira szuperek a színei! :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép munkák! nekem a rózsaszín sapi tetszik nagyon!
    Jó lábadozást!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon köszönöm Lányok!

    Örülök, hogy mindenki tudott "választani" a felhozatalból kedvencet!Én mindegyiket szeretem és nem tudom melyik ujjam harapjam meg!:-))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik minden, amit Nálad láttam, de a bögrekabát-filtertartó mellett nem lehet szó nélkül elmenni, egyszerűen csodaszépek!

    VálaszTörlés
  12. Egyszerűen fantasztikusak a munkáid! Gratulálok!!

    VálaszTörlés