2009. augusztus 8., szombat

Csúnyácska irattartók szép új ruhái


Az ember lánya mindig új ötleten gondolkozik és mindig jönnek is a jobbnál-jobb ötletek!Jóval előrébb járok ötletek terén mint amennyit meg tudok valósítani az időhiány miatt!
Így történt, hogy egyszer a papírboltban járva megláttam egy halom nem túl szép műanyag illetve papír irattartó tokot.Akkor bevillant, hogy ezeket a nem túl előnyös kinézetű de hasznos dolgokat "fel lehetne dobni" néhány csinos új borítóval.Szóval több sem kellet, beszereztem néhány különböző típust és már el is kezdtem alkotni.Mivel most megint több munkát hímzéssel díszítek most is ezt alkalmaztam és elengedtem a fantáziám!Készült keresztszemes technikával, szalaghímzéssel, és még egy sor különböző öltést alkalmaztam.Mindhárom tokocska egyedi, és csupán egy darab készült , teljes kézimunka mindegyik!Az előlaphoz puha színes vászonból bélést is rögzítettem kézi öltögetéssel.Kifejezetten az adott típusú tokra/tartóra készítettem mindegyiket.Szerintem igazán aranyosak és vidámak lettek!Nagyon szerettem készíteni már most tudom, hogy követik őket hasonlók és már töröm a fejem piperetáskán, pénztárcán, táskán stb.Úgy gondolom szívmelengetőbb ilyen vidám tokokban tartani a hivatalos iratokat,bankkártyákat azok úgyis mindig olyan "komoly helyeken " kellenek.Például APEH,TB,brrrr.!Elképzelhető, hogy még a rendőr is megenyhül ha ilyen tokocskát halászunk elő a táskánk aljából ha van egy kis vaj a fülünk mögött/pl.kicsit gyorsabban hajtottunk a kelleténél/ tehát meglátja, és egyből vidámabb lesz a rend őre, vagy nem..?De mi hétköznapjainkat meg tudják színesíteni ezek az apróságok azt garantálom!

bejegyezte bolyet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése