2009. augusztus 6., csütörtök

Például egy fürdés..Jó testvérkék!

Úgy éreztem, hogy régen írtam már valamit és most sikerült gép közelbe kerülni.Szemfüles vagyok és kihasználom, hiszen sokan vagyunk rá.Valahogy elhúzódnak az esték, az én estém mindig átnyúlik az éjszakába.De valahogy kell, hogy legyen este.Olvasás, esetleg TV nézés , internet, napi események megbeszélése.A gyerkőcöknek megvannak a jól kialakult esti rituáléik és ha néha megpróbálok lerövidíteni vagy esetleg elmismásolni valamit, ugranak és figyelmeztetnek, hogy nagyon nem jól csinálom mert ez nem így szokott történni!Pl. egy fürdés
Miután megnézik kedvenc esti meséjüket sok- sok kérlelés után kezdődik a fürdés!Itt mindhárman mennek a kádba ahol a vizet előzőleg én készítem el, hiszen az nagyon "nehéz".Beülnek én kijövök- anya kimész? után.Elkészítem a vacsorát és közben kb. 55-ször hallom, hogy anya nem hagy ez-az, megy a gyepálás, mikor jössz?ki akarok szállni.Persze lemosakodni nem tud senki még a nagyfiú sem /az csak foci után megy az öltözőben/.Miután teljesen leamortizálták a fürdőszobát és úszik minden, valamint valaki, bömből elkezdünk kiszállni.Itt lényeges a sorrend:nagyfiú, kisfiú, kislány.Megy az egyezkedés, hogy most már cseréljenek és legyen más az első, második, harmadik.Sosem cserélnek.A kislány itt mindig sérelmezi, hogy persze megint Ő pakolja el a játékokat.Kikiabál a nagyfiúnakŐ már árkon-bokron túl jár/ a számítógép elött van/, hogy nem segített.A nagyfiú visszaszól, hogy miért nem szólt előbb és máris vitatkoznak így a távolból is.A kicsi fiú folyamatosan kérdezi, hogy készítek -e kakaót?Mikor már harmadszor is felteszi a kérdést és én kicsit erőteljesebben visszaszólok,hogy mindjárt végzek és igen , készítek, megkérdezi, hogy "Én nem vaok aranyos?".Mindíg ezt kérdezi ha rászólunk vagy fegyelmezzük.Tehát végeztünk miután a kislány haját kibontottam nagy kínlódások közepette és megbeszéljük, hogy ez így nem mehet tovább mert a kócos haj nagyon csúnya, tehát inkább levágjuk rövidre, úgy könnyebb fésülködni.Természetesen nem vágjuk le másnap.Hát így zajlik nálunk egy esti fürdés, jön a vacsi, a mese, a fogmosás...sok-sok vitának alapot adó szituáció.Én is olyat akarok enni, ezt a mesét akarom, ma én választok, nem én, melyik fogkémmmel mosok fogat, ez erős, azon a tubuson csúnya a krokodil...Miután végre ágyban - persze egy ágyban - megvolt az esti puszi-fontos a sorrend-betakargattam mindenkit nem mindegy, hogy hogyan , mindenki megitta az éjszakára odakészített vizet, megtalálta, hogy mivel szeretne aludni kijövök és kiszakad egy nagy megkönnyebbülés!De még nincs vége, tudom, hogy többször kijönnek, hogy nem tudok aludni, nem férek el, ki-kit rugdal.Apa is bemegy ad puszit.Mikor megyünk lefeküdni mindig megállapítjuk, hogy milyen tündérien alszanak!Sokszor egymás kezét fogva..Jó testvérkék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése