2009. augusztus 1., szombat

Klasszikus szombat

Ma egy kicsit korábban vagyok, vagy nem?

Tegnap írtam, hogy jó lesz már alkotni, na ehhez képest ma semmire nem volt idő!Hiába,megvannak a kötelező körök a háztartásban úgy mint főzés, mosás vasalás, méghozzá jó sok vasalás!Nekem sem a kedvencem de valahogy nem bírom ha nincs kivasalva, az úgy idegesít!Igaz ameddig lehet tolom és "idegeskedem".Szóval 2 óra vasalás után holnapra maradt még kb. 1 órányi.

Nem baj, fejben dolgozom és alkotok!Nekem az kell, hogy körülöttem rendben legyen minden és csak úgy tudok a munkára koncentrálni.Igaz már tökélyre fejlesztettem, hogy egyszerre 4-5 dolgot csináljak.Persze három gyerkőc mellett ez a minimum!Tehát ma klasszikus szombat volt /hát persze, hogy palacsintával, amit szintén órákig tart kisütni ennyi éhes szájnak/!

Akkor most lefekszem aludni de előbb még gondosan áttanulmányozgatok pár kézimunkagyűjteményt!

bolyet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése