2009. augusztus 3., hétfő

Tehát a legutóbbi munka..







Mint már ígértem jövök a munkáimmal, és bemutatok párat közelebbről is.
A képeken egy horgolt pénztárca látható, teljes kézimunka erővel!A cipzárt és a bélést is én öltögettem bele.Hát ez az a darab ami nagyon-nagyon sokáig készült,alakult!Kb. 3 hétig, persze nem egyfolytában csináltam!Hol az alakja nem jött ki hol a színösszeállítás nem tetszett!Elszöszmötöltem a cipzár belevarrásával is de legfőképpen a bélés elkészítése ment nehezen.A második bélést varrtam bele.
Eddig abba a kategóriába tartoztam akik elkezdenek egy munkát aztán azt be is fejezik, és közben nem kezdenek másikba.Most már nem így van. Sokszor nem bírom ki, hogy ha eszembe jut egy ötlet azt azonnal ki ne próbáljam!Persze kedvemet szegik a nehézségek is, olyankor félretesztem és fejben próbálom megoldani, majd visszatérek. Tehát alapvetően elégedett vagyok bár még nincs kész mert tervezek rá gomb díszítést is, egyenlőre a megfelelő árnyalatot keresem hozzá.Biztosan fogok még hasonlót készíteni.És egyre tökéletesebb lesz...Amúgy nagyon hasznos akár iratokat akár kedvenc nappali arckrémünket is elrejthetjük benne.

Most nem tudom pontosan mivel fogom folytatni, kicsit rágörcsöltem az ötleteimre...tehát lazítok...aztán szép lassan alakul!

Belyegyezte bolyet
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése