2010. január 5., kedd

8-as fogat 2009.- ÜTEMTERV


Az én kedvenceim....

Persze ez így nem teljesen igaz... de most Őket választottam!Ők már mindannyian új otthonukban élnek.Mindegyikük színes , vidám és "tartalmaznak" kisebb-nagyobb részben horgolást.Most ez a lényeg!A tavalyi alkotó évemet teljes egészében végigkísérte a horgolás,e technika modern és hagyományos formái izgattak leginkább...és izgatnak még most is.Elsődleges gyenge pontjaim a fonalak és a horgolócérnák lettek./Meg a textilek,gombok,szalagok,gyöngyök.../
Szóval folytatom az utam ezen irányban!Beszereztem egy zsebnaptárt és ütemtervet készítettem magamnak.Csak azért, hogy legyen mitől eltérni...!!!Már most eltértem..de azért remélem valamennyire "kordában tart" majd.Szóval az első "ütem" nyakbavalók készítése volt ami ugyan alakul is de mellette belekezdtem babahorgolásba és egy "teamelegítőt" is kötöttem már mivel a kötést is szándékomban áll jobban kiaknázni.Képeket hamarosan hozok.
Viszont ami "szörnyűséges" van egy csomó felgyülemlett adminisztratív munkám melyek a tavalyi év végi roham miatt keletkeztek...ezeket fontos megcsinálni és ez eltart 1-2 hétig-így az alkotás most "csak "az ebből való kikapcsolódást jelenti.
Igyekezni fogok azért csapásirányokat kialakítani és jobban beosztani az időt!-gondolom vagyunk így ezzel páran..Itt a blogon jelen lenni az egyik fő irányvonalam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése