2010. január 26., kedd

Horgo-blog és huncutságok...

Régen jártam már itt de nem azért mert nem akartam sokkal inkább azért mert nem volt mit mutatnom és olyan "lepasszolt állapotban" vagyok.Döcögősen megy az alkotás így hát kivárom türelmesen míg elkezdek "szárnyalni".
Azért történt ez-az.Elindult a Horgo-blog melyre én első körben bejelentkeztem és a tegnapi nap folyamán be is mutatkoztam itt olvasható.
Azt még nem tudom, hogy én milyen szerepet töltök majd be e-egyáltalán érdekel e majd valakit az én ténykedésem?- színtéren de merem remélni, hogy hasznos lesz számomra is és esetleg én is hasznára lehetek másoknak?Rajtam nem múlik, nagyon szívesen segítek ha tudok!Hajrá Magyar Horgolási Mozgalom vagy Szövetség vagy Kör de remélem leginkább egy jó kis csapat.A lelkesedés megvan!
Azért némi huncutság készítésére sort kerítettem,reményeim szerint ma befejezem és hamarosan meg tudom mutatni!Annyit elárulok, hogy nem horgolás, valamilyen varromány..

5 megjegyzés:

  1. Hihetlen gyönyörű dolgokat csinálsz, tök jó lett a bemutatkozás is, szépek a fotók! De jó lenne, ha én is így tudnék horgolni... félek, nem lenne hozzá elég türelmem, inkább majd Tőled rendelek valamit : ) ! Kiváncsian várom, miket találtál ki!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a bíztató szavaitokat ezek mindíg jól jönnek!Érdekes ez a türelem kérdés...!Alpból egy nyughatatlan típus vagyok és pl. a pachwork varráshoz nem lenne türelmem/a csodálatom örök/ de a horgolás tökéletesen megnyugtat.A horgolással kialakítható formák,textúrák annyira lenyűgőznek, hogy megingathatatlan szorgalommal gyakorlok!

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék megtanulni horgolni, akkor ezek szerint nem is annyira türelemjáték, ennek örülök! : )
    A patchwork-ért én is rajongok, régebben próbálkoztam vele, de minden elismerésem azoké, akik ezt szépen művelik, nem egyszerű dolog...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen segítünk Neked ha szeretnél megtanulni horgolni!Egy sor horgolni tudó hölgy áll a rendelkezésedre...igaz?

    VálaszTörlés