2010. január 6., szerda

I ütem-nyakbavalók...és még valami


I ütemben most ennyi...

Tehát itt vannak a képek az előirányozott alkotásokról.A tavalyi év elején kezdtem komolyabban foglalkozni "ékszerek" készítésével.Az idézőjel azért van mert végső soron mégiscsak ékszerek gyűjtőfogalmába sorolható de én inkább nyakbavalóknak, kiegészítőknek hívom "csak".Azért csak mert az én olvasatomban az ékszerek azok melyeket aranyból, ezüstből,csodás gyöngyökből fűzik,készítik sok-sok év tanulás,gyakorlás után.
Szóval én alapvetően gyöngyöket horgolok majd ezekhez társítok egyéb gyöngyöket.Először készítettem gyurmagyöngyöket is melyek nagyon népszerűek voltak és elfogytak de tervezem, hogy készítek újakat is.Mivel úgy gondolom, hogy fejlődni jó és kell így alaposan megválogatom a kiegészítőkhöz felhasznált gyöngyöket és szerelékeket.Még az év végén több helyről beszereztem a minőségi "alapanyagokat" és most ezekből alkottam ezeket a darabokat.Folyt.köv.... mert még sok ötletem van!Most ők készültek el különböző stílusban!
A teamelegítő meg csak,hogy úgy mondjam Ad hoc jelleggel készült.Szeretném a kötést is jobban kiaknázni és ehhez kitűnő választás volt egy bögre kabát készítése.Reményeim szerint hasznos is!?Így talán az én teám se hűl ki olyan hamar...főleg ha nem felejtem el..ott..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése