2010. január 20., szerda

Türkiz svájci féle...



Csak azért is kipréselem a mai napból ezt a vidám és bohókás fejfedőt!Mint már az előző bejegyzésben részleteztem a mindennapjainkat mostanság...!Ma volt az első "szabadnapom" hiszen minden csemete ment a "dolgozóba" és én szorgosan nekiláttam horgolni/igaz már tegnap elkezdtem/.

Nagyon izgatott ez a fonal és még van kétféle változatban.Ez a fazon nagyon tetszik nekem!Nem sikeredett valami nagyra.Valahogy mindig úgy vagyok, hogy mindent az én méretemhez igazítok...és éppen passzentos lett rám.Tehát "kicsi" felnőttek és nagyobbacska gyermekek kegyeiért versenyez!

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! Minta és fonal tökéletes harmóniája!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és különleges a színe és a fazon is jó. A közös horgolásos meghívót milyen e-mail címre küldjem? Kérlek írd majd meg. Köszi.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a sapi. A leírását lehetne kérni?

    VálaszTörlés
  4. Természetesen tudok készíteni,közzé tenni leírást csak most húzos időszakom van!Hamarosan jövök vele!

    VálaszTörlés